כניסה לאפליקציה מחשבה פיננסית   |   077-7858700

ניהול כספים במיקור חוץ

פתחת עסק ואתה צריך ליווי תוכנית עיסקית: הלוואות מהמדינה, ניהול תזרים, גיוס עובדים...
מסלול עסקים בהקמה מיועד בשבילך, ניהול נכון להצלחה מירבית! קבע פגישת יעוץ חינם:

מה הוא ניהול כספים במיקור חוץ?

 

היום יש הרבה מאוד עסקים קטנים שלא מצליחים לשרוד את השנים הראשונות בעיקר בגלל חוסר תכנון של העסק שלהם. כדי לייצר הצלחה שתחזיק לאורך זמן חשוב לבנות תוכנית עבודה מסודרת ולקבל
ייעוץ פיננסי שיעזור לך לבנות את העסק בצורה נכונה.

אצלנו במשרד רואה החשבון ניסים חמאווי אנחנו עוזרים לגם לעסקים קטנים לבנות את התוכנית הפיננסית שתעזור לעסק שלהם להתנהל בצורה נכונה.
למרות שהרבה עסקים קטנים מוותרים על הייעוץ זה ברור לכל רואה חשבון מתחיל שבעזרת ייעוץ פיננסי לעסקים קטנים כל התכנון העסקי היה יכול להיות שונה לגמרי וכך גם האיתנות הפיננסית של החברה או העסק הקטן.

 

מה כולל הייעוץ ?

ייעוץ פיננסי לעסקים קטנים כולל הרבה מאוד דברים שונים שחשובים לעסק שלך כדי לצמוח וכדי לגדול החל מתהליך של הכנת דו"חות שונים שיעזרו לך לעקוב אחרי כל תנועה בעסק שלך. בעזרת תיעוד נכון של פעולות שונות אתה יכול לבדוק איך אפשר לשפר את המצב הכלכלי של העסק שלך ולהיות במעקב מתמיד. מעבר לכך אתה יכול לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור העסק שלך ולהבין על מה אתה יכול לוותר.

מעבר לכל זה במקרים רבים יש צורך בליווי של הפעילות העסקית של החברה במדינות שונות ברחבי העולם. בגלל צורת התנהלות שונה חשוב מאוד לדעת איך להתנהל גם בצורה פיננסית אל מול מדינות
שונות ולכן במשרד שלנו אתה יכול לקבל חלק מהחבילה גם ייעוץ שיעזור לך להתנהלות מול מדינות אחרות וגם ליווי אישי של כל ההתנהלות העסקית שלך בחו"ל. במידה ותהיה צריך יש אפשרות גם לבדוק על ייעוץ פיננסי לעסקים קטנים שכולל גם ליווי צמוד של ההתנהלות הפיננסית גם בישראל כדי שאתה תקבל את כל מה שאתה צריך.

ניהול מלאי לצורך הכנת הדו"ח השנתי

אם יש לך עסק עם מחסנים גדולים ואתה מנהל באופן שוטף מלאי גדול אתה צריך דו"חות שנתיים של
ניהול המלאי לטובת הדו"ח השנתי. למרות שעסקים רבים לא מבינים את החשיבות של ניהול מלאי נכון מבחינה כלכלית אנחנו נעזור לך להבין למה זה חשוב ואיך אתה יכול לעשות זאת בצורה החכמה והטובה ביותר.

מגוון גדול של שירותים תחת קורת גג אחת

אנחנו מבינים שגם עסקים קטנים ובינוניים צריכים לקבל ייעוץ גם בתחום הכלכלי וגם בעזרת של בניית
תוכנית עסקית ולכן הכנו גם תוכניות שמתאימות לעסקים קטנים עד בינוניים. התוכנית הזאת יכולה לעזור לכם לייצר את השינוי הקטן שיוביל את העסק שלכם להצלחה יוצאת דופן כבר תוך מספר חודשים.