כניסה לאפליקציה מחשבה פיננסית   |   077-7858700

משרד רואי חשבון בתל אביב

פתחת עסק ואתה צריך ליווי תוכנית עיסקית: הלוואות מהמדינה, ניהול תזרים, גיוס עובדים...
מסלול עסקים בהקמה מיועד בשבילך, ניהול נכון להצלחה מירבית! קבע פגישת יעוץ חינם:

כל בעל עסק צריך להתנהל מול רשויות המס. בתור בעלי עסק כל אחד רוצה להתנהל על פי חוק ולהפקיד מיסים כנדרש. כדי לנהל נכון את ענייני המס, בעל העסק פונה אל משרד רואי חשבון שינהלו עבורו את העניינים בצורה הטובה ביותר. משרד ניסים חמאוי רואה חשבון מצליח לסייע לעשרות בעלי עסקים בנושא. מחפשים משרד רואי חשבון בתל אביב? הגעתם למקום הנכון!

למה צריך רואי חשבון?

כל עסק חייב להפריש מס מרווחיו. הדרישה לשלם מס מגיעה מתוקף החוק. בעל עסק צריך לנהל ספרי חשבונות גלויים לרשות המיסים ולהפריש מיסים כנדרש. אי דיוק בתשלומים עלולה לגבות מחיר יקר בהמשך מבעל העסק. כל בעל עסק שרוצה להתנהל נכון חוקית דואג לניהול ספרי חשבונות. את הנהלת החשבונות של העסק, בעלי עסקים קטנים יכולים לנהל בעצמם, אך מדובר בעבודה לא מעטה המצריכה ידע מקצועי. ההמלצה היא לפנות אל משרד רואי חשבון ולתת למקצוענים לנהל את ספרי החשבונות. עסקים מורשים צריכים מבחינה חוקית רואה חשבון שינהל עבורם את ספרי החשבונות כנדרש. עסקים מורשים נדרשים להגיש דיווחים מידי חודש, בשונה מעסקים פטורים בהם הדו"ח מוגש באופן שנתי בלבד.

מה חשוב לבדוק בבחירת משרד רואי חשבון?

 מקצועיות 

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו משלם מחיר יקר בגין קנסות והצמדות על מס שלא שולם או מס יקר  שהיה יכול להיחסך בתכנון מס נכון. המקצועיות היא הדבר הראשון שצריך לחפש כשמחפשים מישהו שינהל את כספי העסק בצורה נכונה.

אמינות

מדובר באיש מקצוע שהולך להיחשף למצבו של העסק. הוא חייב להיות אדם אמין שיודע לשמור על הגינות ואמינות. לתת לכם שירות מקצועי אך גם אמין שלא ידליף מידע עסקי על העסק שלכם.

רואה חשבון בתל אביב – מיקום וזמינות

כדאי שמיקום משרד רואה החשבון אליו פניתם, יהיה באותה עיר בה העסק שלכם מתנהל או שאתם גרים בה. אם אתם גרים בתל אביב, העדיפו משרד רואה חשבון בתל אביב. גם אם אתם גרים בעיר אחרת, אתם עדיים יכולים לפנות לרואה חשבון תל אביבי, אך וודאו שההתנהלות מולו תהיה לכם נוחה ויעילה מהמיקום בו הוא נמצא.

מחיר

מחיר ניהול חשבונות לעסק משתנה בהתאם לרמת פעילות העסק. בדקו את המחירים בשוק ופנו לאיש מקצוע שמציע לכם את השירות במחיר הוגן ונוח.

משרד רואי חשבון בתל אביב 

מחפשים משרד רואה חשבון שיתן לכם מענה מקצועי, אמין ומהיר? כדאי שתכירו את משרד ניסים חמאוי רואה חשבון. המשרד מצליח לתת מענה למאות בעלי עסקים מרוצים, המחיר הוא הוגן והמקצועיות חוסכת לבעלי העסקים תשלומים יקרים אחרים. המשרד מציע ליווי פיננסי מלא המאפשר לבעל העסק להצמיח את העסק קדימה. מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

מידע מקצועי נוסף