תזרים מזומנים וליווי פיננסי
רו"ח טוען שאתה מרוויח ואתה לא רואה את התוצאות הנ"ל בבנק? לא שולט בהוצאות ובהכנסות העסק?
שירותי חשבות וניהול כספים הניתנים במיקור חוץ (OUTSOURCING) הוא הפתרון המושלם עבורך ואחד מתחומי הפעילות הבולטים במשרדנו.
כלקוח של משרדינו תזכה לליווי פיננסי צמוד בזמן אמת וברמה מקצועית גבוהה ביותר על ידי צוות מיומן ובעל ניסיון רב משלב ניתוח העסק, בניית תקציבים וניהול תזרימי המזומנים.
בין יתר, השירותים שמשרדינו מציע:
הכנת תכנית עסקית לעסקים
כתיבה נכונה של תכנית עסקית היא היסוד ממנו מתחילים לבנות עסק חדש או לפתח עסק קיים.
פתיחת עסק ללא תוכנית עסקית נחשבת ל"התאבדות" של ממש בקרב יועצי עסקים.
הצורך בכתיבת תוכנית עסקית לפני הקמת עסק היא בדיוק כמו כתיבת שרטוט של אדריכל לפני בניית בניין.
ללא היסודות והבסיס לא תוכלו לתכנן ולארגן נכון את העסק שלכם ורוב הסיכויים שהעסק ייכשל די מהר.
בניית תקציבים
התקציב השנתי הוא הכלי הפיננסי העיקרי לתכנון המהלכים הפיננסיים במהלך השנה.
בניית תקציב שנתי מפורט ובצורה ריאלית מהווה לא רק כלי פיננסי אלא גם כלי ניהולי מהמעלה הראשונה.
כלי, המאפשר חסכון ניכר בעלויות מימון, העדר צורך באיתור אשראי עסקי יקר ובעיקר פינוי משאבי ניהול וזמן לטובת השבחת מהותית של העסק והפיכתו לעסק מניב. בעזרתנו תוכל לתכנן ולנהל את עסקך בצורה הטובה ביותר.
ניהול תזרים מזומנים
תזרים המזומנים משקף את כל ההכנסות וההוצאות, בכדי לחזות את היתרה או החובה בחשבון.
זהו כלי בסיסי חיוני לניהול כל עסק ושימוש נכון בו ממקסם את היכולת להימנע מקשיי מזומנים. דוחות התזרים מצביעים על נקודות הזמן בהם ניתן לנצל את העודף (להשקעה, חסכון, פירעון הלוואות או דיווידנדים) או לגייס מימון נוסף בדרכים שונות (הלוואות, דחיית הוצאות או הקדמת תקבולים).
כך ניתן לנהל את הסיכונים הפיננסיים, לבדוק את התכנון שנעשה בתוכנית העסקית מול הביצוע בפועל ולצמצם את ההפתעות למנהל ולבעלים.
הכנת דוחות נדרשים לצרכי דיווח סטטוטרי
כגון: דיווחים למדען הראשי על ביצוע תכנית מו"פ, דיווחים למרכז השקעות, דוחות ביצוע לקרנות דו לאומיות, דיווחים לתכנית המו"פ של האיחוד האירופי ועוד.
לווי פעילויות / חברות בחו"ל
סיוע בהקמת מערכת חשבונאות לפעילויות אלו. מעקב ובקרה אחר הפעילות הכספית בחו"ל.
הערכות וניהול מלאי
כל עסק (חברה או עצמאי) אשר במסגרת פעילותו עוסק במכירות של מוצרים מחויב לערוך ספירת מלאי בסוף שנה, אשר תוצאותיה ישמשו לצורך עריכת הדוח הכספי וחישוב הרווח השנתי של העסק.
על מנת לאפשר הערכת מלאי נכונה בסוף שנה, יש להקפיד על ניהול מלאי תקין וסדיר במהלך כל השנה.
יש לציין, כי ניהול מלאי בצורה סדירה המאפשר בדיקה של מצב המלאי במחסני החברה בכל זמן רצוי, מאפשר ניהול מסודר ויעיל של רכישות המלאי של החברה, ללא צבירת מאגרים מיותרים אשר עלולים לאבד את ערכם עוד קודם שימכרו, וללא הגעה למצב של מחסור במלאי.